Tevreden klanten maken het verschil
Vanzelfsprekend investeren wij in opleidingen van onze eigen medewerkers en blijft onze kennis up-to-date. Toch pretenderen wij niet dat wij altijd de beste oplossingen in huis hebben. We regelen gewoon dat u zonder problemen kunt werken en digitaal communiceren. Desgewenst 24/7.
Onze klanten stellen onze oplossingsgerichte werkwijze zeer op prijs. Laat u overtuigen door onze onderstaande klanten.
Bij calamiteiten komt IT Support direct in actie. Dat geeft een rustgevend gevoel
Marielle Geraerts – HV-TRS, Lanaken
Vooruitkijken en meedenken om up-to-date te blijven
Frank Veelenturf – PBS, Tilburg
Bij calamiteiten hoeven we niet 2 dagen te wachten. IT Support reageert direct
Rien van den Berg – Symcon, Veldhoven
Bij nacht en ontij problemen oplossen? Geen probleem voor IT Support
Hans Raaijmakers – Gascogne, Eindhoven
IT Support werkt altijd snel en adequaat bij meldingen
Harro Verbakel – Hoogsteder 3.0, Eindhoven
IT Support legt in begrijpelijke taal complexe materie uit
Paul van Meel – PBS, Tilburg
IT-support helpt om de juiste keuze in hardware en software te maken
Alex Dankers – Roosen industries, Eersel
IT Support regelt automatisering tot in detail. Dat is een geruststellende gedachte
Frans van de Kerkhof – Stomerij.nl, Eindhoven
Vereenvoudiging van het systeem bespaarde ons tijd, geld en energie
Rene Swinkels – Swinkels administraties, Eindhoven
De juiste mix tussen daadkracht en heldere communicatie
Angelique Joosten – Ter Spegelt, Eersel
Je krijgt bij Henry niet wat je vraagt, maar wel wat je nodig hebt!
Hans Jansen – Open Doors Academy, Terheijden