Case Studies
Organisatie adviesbureau met 15 medewerkers die veel werkt voor de overheid. Zij besparen nu veel tijd en hebben een optimalere dienstverlening door het beter afstemmen en mogelijkheden voor het maken van afspraken door het gebruik van een CRM applicatie. Zij weten nu goed van elkaar wat er bij elke klant speelt.
Denk aan diginotar, vraagt u niet af of er word ingebroken, maar wanneer. Door het goed regelen van de beveiliging van software, fysiek en backups kunt u de kosten van een inbraak minimaliseren. Wat hebben we gedaan bij inbraak van gascogne?
Landelijke dealerorganisatie is afhankelijk van het e-mail verkeer tussen dealer, fabrikant en klant. Viel af en toe uit als gevolg van slechte verbindingen. Met en dubbele verbinding waren alle problemen uit de wereld geholpen.
Productiebedrijf valt stil als de server uitvalt. Heeft nu een backup oplossing waarbij binnen een half uur verder kan worden gewerkt vanuit de backup die iedere 15 minuten word gemaakt.
Klein advocaten kantoor is helemaal virtueel gaan werken, heeft geen kantoorruimte meer en is vaak op pad. Werkt nu via de cloud zodat hij tijd en plaats onafhankelijk altijd kan blijven werken.
Schoonmaakbedrijf en een adviesbureau hebben social media, te weten facebook – twitter – linkedin geintegreerd in hun marketing. Resultaat betere en vooral meer contacten en leads via hun websites en internet.
Wat is het doel van uw website; een vreemde, een vriend, eeen klant informatieverstrekking, een lead werver of customer care middel. Hoe leads te kwalificeren. Productiebedrijf laat nu status orders zien aan klanten.